Sex And The City The Movie

 

Handling:

"Filmen tar vid där tv-serien slutade. Carrie är tillsammans med Mr. Big och bor och jobbar på Manhattan. Miranda har gift sig med Steve, jobbar fortfarande som advokat och bor med sin familj i Brooklyn. Charlotte är gift med Harry och har adopterat ett barn från Kina. Samantha har bestämt sig för att pröva lyckan i Los Angeles där hennes pojkvän Smith Jerrod har blivit stor skådespelare. Vi får följa de fyra väninnorna genom sex, kärlek och relationer i staden som aldrig sover"


Egna åsikter:

Filmen är riktigt bra om man gillar serien. Det är verkligen inte ett måste att ha sett serien, men det underlättar. Jag har sett filmen x antal gånger & det är en film som jag lätt kan se om & om igen, likadant med serien. Mycket bra skådespelare, filmen har en bra handling & jag ser fram emot att se tvåan när den kommer. Efter 6 säsonger så har dom endå inte tappat de. Min absoluta favorit i filmen är ju helt klart Samantha Jones. Sån sjuk humor hela filmen igenom & endå så otroligt bra.

 

Betyg:


Kommentarer
Postat av: Linnea

Den filmen är bra :)

2009-11-11 @ 14:05:59
URL: http://liasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0