The Ugly Thruth


 

Handling:
"Abby Richters är en tv-värd på ett morgonprogram vars sökande efter Mr Perfekt har lett henne till hopplöst singel. Hon kommer dock vakna upp rejält när hennes chef parar ihop henne med Mike Chadway. En hårdnackad person som lovar att berätta hela sanningen om vad som får män och kvinnor att gå igång."

Egna åsikter:
Jag tyckte filmen var rätt överdriven men också otroligt rolig ibland. En typisk romantisk/komedi.
Lite långtråkig & man tappar nästan hela filmen i slutet. Personligen tycker jag filmer som är så lätta att fatta slutet på så oehört tråkiga. Nästan ingen handlig at all. Kollade ungefär 1 timme av filmen sen stängde jag av & kollade klart på slutet när jag hade riktigt tråkigt en dag. Så verkligen ingen toppenfilm.

Betyg:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0