Twilight

Handling:

"Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington, Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulla och förföriska Edward Cullen tar hennes liv en oväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckats hålla sin identitet som vampyr hemlig, men nu går ingen säker, minst av allt Bella, som är den person Edward älskar mer än någon annan. Edward och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara. Twilight är baserad på Stephenie Meyers succéroman Om jag kunde drömma."

Egna åsikter:
Filmen har en otrolig charm & man fastnar definitivt i den. Jag har själv aldrig lockats till att se filmen, jag har heller inte läst böckerna. Men efter att jag börjat kolla på filmen är den inte lätt att komma ur. Riktigt bra film med otroligt bra skådespelare. Ser fram emot uppföljaren "New Moon". Dock lite utdragen ibland & vad jag heller inte gillar är att det är en sån grå miljö, den känns så kall & grå helt enkelt.

Betyg:



Kommentarer
Postat av: Jess

hej, fin blogg du har, denna film kommer ut den 20de och jag SKA se den :) woohoo :) Ha det gott.

jess

2009-11-09 @ 10:34:39
URL: http://loppys.blogg.se/
Postat av: iDdLA

den är ju sjukt pra :O

2009-11-09 @ 19:48:38
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0