Duplex

 

Handlig: "Nancy och Stuart är ett ungt par som köper det de bägge tror är drömlägenheten. Äntligen är deras framtid utstakad - här ska de leva och älska i alla sina dagar. Men det är ett litet problem... den lilla gamla damen som bor i våningen ovanför är mer än lite nyfiken. Det är inte så farligt... tror de."

 

Egna åsikter: Detta är till att börja med en riktigt rolig film, jag skrattade många gånger i denna filmen, men jag är som jag är & ibland blir jag bara galen på filmer, haha under denna filmens gång blev jag flertal gånger helt tokig på tanten. Jag förstog att dom helt klart vill döda henne. Men som sagt en riktigt rolig film som nog passar alla. Jag njöt. Vill också nämna att jag tycker Drew Barrymore gör en riktigt bra roll i filmen, rolig.


Betyg:

 

 

Nancy och Stuart är ett ungt par som köper det de bägge tror är drömlägenheten. Äntligen är deras framtid utstakad - här ska de leva och älska i alla sina dagar. Men det är ett litet problem... den lilla gamla damen som bor i våningen ovanför är mer än lite nyfiken. Det är inte så farligt... tror de.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :D

2011-07-20 @ 11:28:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0