Paranormal Activity

 

Handling: "Ett ungt par misstänker att deras hus är hemsökt och för att skaffa bevis installerar de en övervakningskamera som ska registrera allt som händer när de sover."

 

Egna åsikter: Denna filmen är helt klart en stämningsväckande film. Jag la ensam på mitt rum & kollade på den, det var inga problem när  filmen var igång, det var mer efter den när jag skulle sova som tankarna kom. Den är helt klart obehaglig & läskig som tusan. Jag trodde under hela filmens gång att den var verklig men efter lite research så visade det sig att den inte var det. Då släppte "efterföljderna" lite.

 

Betyg:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den filmen är bra! & jätte leskig.

2010-01-24 @ 14:16:19
Postat av: Sara

haha gud va rädd jag var asså!

2010-01-24 @ 23:31:19
URL: http://sara.blogg.se/
Postat av: Yazmina

Tycker inte alls att den var bra, visst den var äcklig.. Men absolut inte den bästa skräckfilmen jag sett, för jag somnade som en stock efteråt :)

2010-01-27 @ 09:26:35
URL: http://yazmina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0