The Final Destination 4

 

Handling: "Under ett rally kraschar en bil i 250 km/h in bland publiken och hela stadion rasar samman. Nick ser detta i en vision och han och tolv andra undkommer olyckan, men snart så förföljs de av döden som är ute efter att fullgöra sitt tänkta verk..."

 

Egna åsikter: Först & främst vill jag påpeka att filmen finns i 3-D, själv har jag sett den i 2D. Det är en mycket bra film, man behöver inte ha sett 1an,2an,3an. Men ett tips är att iallafall titta på 1an, då får man lite mer uppfattning om vad det handlar om. Detta är en "skräck" film, den är inte läskig på något sett bara vidrig om jag ska säga som så. Väldigt mycket blod & "slaffs" med människors lemmar. Jag rekommenderar folk som gillar dessa typer av filmer att kolla på denna. Detta är också en sån film man kan störa sig på, eftersom att jag är en sån person som typ favoriserar en del karaktärer i filmer som jag inte vill ska dö, dock brukar det vara just dom som dör.

Betyg:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0